CONTACT
X
STOCKHOLM
Biblioteksgatan 11
111 46 Stockholm
Tel. 08-525 01 800
info@jurek.se
MALMO
Malmöhusvägen 1
211 18 Malmo
Tel. 031-712 83 40
info@jurek.se
GOTHENBURG
Kungsgatan 17
411 19 Gothenburg
Tel. 031-712 83 40
info@jurek.se
SUNDSVALL
Storgatan 29
852 30 Sundsvall
Tel. 060-616 403
info@jurek.se
Mylan AB

Kundservicekoordinator till Mylan

19-01-2018

Om företaget
Mylan är ett av världens största företag för generiska och specialiserade läkemedel, med produkter i ca 165 länder och områden. Bolagets engagemang i att ge tillgång till läkemedel fortsätter att växa efter mer än 50 år. Mylan samarbetar världen över för att ge 7 miljarder människor tillgång till medicin av hög kvalitet och strävar efter att, lansera nya idéer för att tillfredsställa nya behov, göra pålitlighet och utmärkt service till en vana, göra det som är rätt, inte det som är lätt, och påverka framtiden genom ett passionerat globalt ledarskap.

Verksamheten är indelad i generiska läkemedel, receptbelagda läkemedel, medical devices och distributionskanaler. Läs gärna mer på Mylans hemsida http://www.mylan.se

Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi en kundservicekoordinator till vår kund Mylan i Bergshamra/Solna. Detta är ett konsultuppdrag som kommer pågå i 6 månader, med god chans till överrekrytering efter det. I rollen som kundservicekoordinator kommer du arbeta brett med orderhantering och kundservice. Du har mycket interna och externa kontakter och fungerar som "spindeln i nätet" på avdelningen.

Dina huvudsakliga uppgifter:

• Kundtjänst via inkommande samtal och mail
• Orderadministration; orderregistrering, fakturering, returer/reklamationer
• Fakturahantering
• Support till säljare gällande exempelvis utbildningar, produktblad och broschyrer
• Ta fram försäljningsstatistik
• Övrig administration och kontorsarbete

Tjänsten är mycket varierande och innebär även dagliga ad hoc- uppgifter, samt interna och externa kontaktytor. I denna roll kommer du lösa dagliga problem som uppstår samt arbeta proaktivt för en mer effektiv arbetsprocess.

Vem är du?
Till denna tjänst söker vi dig som har tidigare erfarenhet av service. Det är meriterande om du haft en liknande roll tidigare, men inte ett krav. Du har goda kunskaper i Officepaketet och är systemkunnig. Har du arbetat med stora affärssystem ses det som mycket meriterande.

Vi lägger stor vikt vid din personlighet i denna rekrytering, och söker dig som är serviceminded, trygg i dig själv och självgående. Du har lätt för att ta egna initiativ och kommer gärna med förslag på förbättringar i arbetet. Vidare tycker du det är roligt att lösa problem och att arbeta proaktivt. Du har en god samarbetsförmåga och tycker om att ha mycket kontakter i arbetet.

Du är flytande i svenska och har goda kunskaper i engelska i tal och skrift.

Du erbjuds
Mylan erbjuder dig ett spännande och omväxlande arbete där din arbetsinsats verkligen märks. Här får du chansen att vara en del av ett globalt bolag och arbeta tillsammans med drivna och engagerade medarbetare som ständigt har många bollar i luften.

Detta är ett konsultuppdrag som kommer pågå i 6 månader, med god chans till överrekrytering efter det. Tjänsten är på heltid på Mylans kontor beläget i Bergshamra/Solna. Närhet till tunnelbana samt möjlighet till garageplats om så önskas.

I denna rekrytering samarbetar Mylan med Jurek Rekrytering och Bemanning. Då urvalsprocessen sker löpande så ser vi gärna att du skickar din ansökan så snart som möjligt För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Paulina Stjernström på paulina.stjernstrom@jurek.se Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Du är varmt välkommen att ansöka till denna tjänst via vår hemsida www.jurek.se. Vi ser fram emot att höra från dig!

Area:
Solna
Stockholms län

Type of employment:
Tillsvidare Heltid

Contact:
Paulina Stjernström
paulina.stjernstrom@jurek.se

WELCOME